21 Eylül 2008 Pazar

abdest alan yaşlı dede

bu olayı bana birlikte çalıştığım bir abla anlatmıştı söylediğine göre evliliğinin ilk zamanlarıymış kirada oturuyormuş gece evimi toparlayıp yatıyordum bir sabah banyomun ıslak olduğunu gördüm bu suyun nerden gelmiş olabileceğini düşündüm eşime sordum o ben bilmiyorum dedi gece özellikle banyoyu kurulayıp yattım sabah yine ıslaktı ertesi gün ve diğer günler bir gece ansızın uyandım yatağımdan kalkıp su içmeye gidecektim banyoda birini görür gibi oldum yaşlı beyaz boydan elbise gibi birşey vardı üstünde nur yüzlü bir dede abdest alıyordu ve bana gülümsedi o an içime bir huzur girdi demekki evimi iyi kayıptan bir zatla paylaşıyormuşum ve o günden sonra banyomu hep temiz tuttum vu o köşeye her gece bir ibrik su ve temiz havlu bıraktım bu olay yaşanılmıştır

Hiç yorum yok: