21 Eylül 2008 Pazar

Neoldu sana

Benim iyi bir arkadaşım vardı. :)Arkadaşımla çok iyi anlaşırdık birgün bana hadi gel bi erkek arkadaşım beni ewine dawet etdi beraber gidelim dedi ben ise hayır sakın sende gitmeyesin dedim.Bana karşı çıkdı onu engellemeye çalışdım ama beni dinlemedi.Sonra süslenip ewden ayrıldı bense ewden çıkar çıkmaz hemen annesini aradım olayı bildirdim tmm sen onu aşağıda oyala hemen geliyoruz dedi bense aşağıya inip eee bende gelicem benide bekle hazırlanıcam dedim.Yukarı çıkdım annesinin gelmesini bekledim.Annesi geldi ben camdan bakıyordum konuşuyorlardı birden arkadaşım annesini yere itdi ve vurdu sonra hızla kaçdı!Ben hemen aşağıya indim kadının çewresi kalabalıkdı yanına gidip ewe çıkardım ve teselli etdim ama en iyi kız arkadaşım 3 ay kayıpdı.Polis heryerde onu arıyordu ve daha sonradan ewe geldiğinde çok saçma giyinmiş bi şekilde bize bıçak çekerek para istedi.Bizde mecburen verdik,artık her hafta sonu bize gelip para istiyordu çevrelerden araştırıp duyduğuma göre sanırım ewine gittiği arkadaşı satanistmiş.Ve onu kedilerle dolu bir odaya hapsedip ordan çıkarmamış ve çok acıkmasını, delirmesini beklemiş ve acıkınca ona bir bıçak verip burdaki kedilerden birini kesip kanını içersen sana yemek veririm demiş.Ve oda onun dediğini yapmış.Onuda kendilerine benzetmişler.Bu şekilde saf genç kızları ayarlıyıp kendilerine çekip sonunu kendilerine benzetmeye çalışmışlar.Annesi ise istemeyerek polisi arayıp onu şikayet edip yakalattırdı ne kadar anne kalbi olsada kızının insanlara zarar vermesini istemediği için bunu yapdı

alıntıdır

Hiç yorum yok: