21 Eylül 2008 Pazar

korkunun böylesi

selam arkadaşlar benim adım funda ve bodrumda yaşıyorum olayı yaşadıgım zaman 18 yaşındaydım lise son sınıff ögrencısıydım abim evli ve konyada yaşıyorduu bi gün eve telefon geldi arayam yengemdi annemı ıstedı agladıgını farkettım ve ne oldugunu sordum abımın trafık kazasını gecırdıgını ve hastanede oldugunu soyledı o an dunya sankı basımaa yıkılmıstı bız abımlee normal bı abı kardess gıbı deyıldık bırbırmıze cok baglıydık annem ve babam konyaya gıtmekk için hazırlandılar benım okulum oldugu için tam da sınav zamanına denk geldıgı için goturmedılerr sınavların bıtınce gelmessek sen gelırsın dedıler...her neysee evdee tektım ama hepp aglıyordum ya abımı bırsey olursaa korkusu...gece bır arkadasımlaa evde oturuyordum sohbett muhabbet derken gece olmuss 1 kız evınee gıttıı ben kaldımm tek arkadasım kapıdan cıkar capmazz evın kapısı tekrardan caldı ben gerı geldı sandım kapıyı açıp baktıgımda ne goreyım gelem abımdı ne yapzacagımı sarısmıss bır sekılde abı senın burda ne işin var annem babam nerde dedım ben onden geldım onların orda işi var yarın burdalar dedı sasrıdımm ama abımı ii gorunce aklımaa hıc bırsey gelmıyordu kii trafık kazası yapan ınsanı tek basınaa hondermıyeceklerını falan dusunemedım o andaa o sevınclee oturdumm yanına basladık konusmaya abımlee en sevdıgımızz oyun tavlaydı getir tavvla oynayalım dedı tavla oyunumuz bitti benden bır bardak su istedı mutfagaa gıttım geldıgımdee abım yok telefon caldı arayan annemdee aglıyorduu anne neden aglıyorsun dedım abım oldu dedi inanaırmısın o anda dusmuss bayılmısım annem yan komsurları aramıss telefonda sesım kesılınce onlar gelıp benı kaldırdıı ve ben bu olayın sokundan hala cıkamıyorum pskolojim fena halde bozulmus durumda :(hem dunyada en deyer verdıgımm insanı kaybettım hemde boyle bır olay yasadım aslında sanslıı hıssedıyorum kendımı ama cok ktou bır durum inanın bana

Hiç yorum yok: