21 Eylül 2008 Pazar

korkunç bir gece

ewet arkadaslar ben daha forumda yenıyım herkes bı anısını paylasıo madem bende kendı anımı paylasım degım

nese lası fasla usatmadan konuya gıreyım...

Yaklasık 8 yıl oncedı su an 18 yasındayım o samanlar 10 yasında ıdım ama hala dun gıbı aklımda

kucukken en buyuk zevkım saklambaç oynamaktı bısım evımıs mezarlıgın bıtısıgınde yanı yanyana bı

duvar mesarlıkta bı duvar bısım ev bır aksam saat 11 cıvarı ennemler dısarıda oturuodu arkadaslarımda

saklambaç oynuyalım dedıler

benımde en sevdıgım oyun olldugu ıcın hemen kabul ettım ılk ebe ben oldum 7 kısıyıde sobelekdıkten sonra

saklanma sırası bana gelmıstı ama aklımda o samana kadar hıc 3 harflıler veya baska bıse yoktu

herkes saklandı ama ben acıkta kaldım aklıma ılk gelen yer mezarlıktı

saklandım mıllet cabuk bulamasın dıe de ıyıce ıcerı kactım tek gordugum sey arkamda sıyah takım elbıselı

hos yuslu bı bayandı ben kımsınız dedım arkamdan baska bı ses geldı ona baktım arkamı dodugumde

kadın yoktu kactı sandım sıkıldım me zarlıktan cıktım ebe olmayı gose almısstım ama ortada buyuk bı sorun vardı

kımse benı gormuordu !!!!

kımın yanına gıtsem yokmusum gıbı davranıolardı annemın yanıına gıttıgımde acaba nerde bu cocuk dıe

soruyordu kardesıme!!! benım evımde 2 tane kopegım var bır terrıer bıde dr pitbull baglı oldukları halde bana olduresıye saldırıolardı

herkes kopeklerın delırdıgını sandı...

hayvanlar benı goruolar ama neden saldırıolardı...

gene mezarlıga gıtmeye karar verdım nasıl basladısa ole bıtecektı...

gene aynı yerde beklıordum ama gelen yoktu ıcerden cok hafıf bı kadın sesı ve kazma kurek sesı gelıordu

bakmaya karar verdım ve ıcerı gıtım bır bayan ve 2 erkek mezar kazıolardı korktum ama yapacak bıse yoktu ben gıtsemde gıtmesemde o surede saten olu bı ınsandım

korkmaya basladım yapabılecegımde hıc bıse kalmadı ve gurultu yapmaya basladım arkamda gene o kadın geldı

ve bana hıc bılmedıgım bı dılde bıseler soledı kacmaya basladım mezarlıktan nasıl kactıgımı hatırlamıom ...

baskalarına anlattım ama bana delı muamelesı yaptılar !

bı hocaya anlattım hoca benı camıden kovdu nedenını bı turlu anlamamıstım sonradan bıras arastırma yaptıgımda (yasım 16 olmustu ) bunun bı tur tunel oldugunu ve o tunelde gormek ıstemedıgın veya ınanmadıgın seylerı gordugunu anladım

ıste hıkayem arkadaslar bu hayatımın en korkunc gecesı ıdı yorunlarınısa sımdıden teşekkürler herkese korkulu geceler

Hiç yorum yok: