21 Eylül 2008 Pazar

iyi saatte olsunlar

korkuya dayanamayan insanlar bakmasın


Bir gün evde tek başımaydım.İnternete girdim.Selenanın resimlerime bakıyordum birde ne göreyimm.Bir resminde 'OKUL'filminde çekilmiş fotosu vardı.Aynada çok korkunçtu.Hemen kapattım.Kendi kendine açıldı kapadım açıldı kapadım açıldı.Bilgisayarın fişini çektim.Delirecektim.Ama fişi kapalı olduğu halde açıldı.Resim büyüdü büyüdü büyüdü.Sonra selena hareketli bir şekilde bana doğru bağırdı.Sonra aynadaki korkunç yüzü yaklaştı bilgisayardan çıkacakmış gibi oldu.bana 'sen önceden bana sataştım peşini bırakmayacağım'dedi .ben koşar adımla evden çıktım.Bizim ev 6. katta asansörlü.Asansöre bindim.Keşke binmeseydim.Asansör bi aşağı bi yukarı bi aşağı bi yukarı sallanmaya başladı.Bir çığlık attım.Asansör hızla düştü ve 0da durdu.Bir ses bana hemen in yoksa öleceksin bu kadar tutabiliyorum dedi ve hemen çıktım asansör düştü.Beyaz bir adam altında paramparça kalmıştı.Bu kimdi.İyilik meleğimi.Ben parka gittim sallandım annemi gördüm koştum yanına.Sonra terapiye başladım tedavi gördüm.Lütfen inanın.Hepsi gerçek.Doktor bana son zamanlarda 3 harflilerden bahsettinmi dedi.Bende evet dedim.Ozaman onlar seni kızdırmak için bir oyun oynamış olabilirler dedi.Hepsi gerçek bu bir oyun peki paramparça olan beyaz adam kim???onu anlattım.Bana doktor 'o koruyucu melektir.İyiki oradaydı.Yoksa korkunç oyun bir dehşete dönüşebirdi..o yüzden o melek gerçek insan oldu ve öldüüü.....

alıntıdır

Hiç yorum yok: